זיכיון לאגאדיר

By | נובמבר 20, 2017

יש שיגידו שכאשר אנשים נקלעים למשבר – הם עדיין רוצים לאכול. ויכול להיות שזה מסביר את העובדה שחרף כל התלונות על יוקר המחייה בישראל, אנשים עדיין תאבים להמבורגרים ושמחים לאכול בחוץ בכל הזדמנות. וזה והופך את האפשרות של זיכיון לאגאדיר להזדמנות עסקית נדירה.

למה זיכיון ומדוע זה משתלם?

האפשרות לרכוש זיכיון למותג ידוע זוהי עסקי שמשתלמת לשני הצדדים. כיצד זה משתלם לאגאדיר? בכך שאין להם צורך לבנות סניפים חדשים, לשלם על שכירות ושאר ההוצאות היומיומיות, אלא רק לקבל את האחוזים מהרווחים שנעשים. הזכיין מרוויח את האפשרות למשוך קונים למותג הידוע שכבר התפרסם באמצעות קמפיינים שונים וידוע באיכות שלו – מה שמאפשר להתחיל להרוויח הרבה יותר מהר מאשר בביסוס מותג חדש משלו (מה שלא תמיד אפשרי לאור העלויות הגבוהות שזה דורש).

מדוע כדאי לעשות זכיינות בתחום האוכל בכלל ובאגאדיר בפרט

רשת אגאדיר זכתה לפופולריות גדולה בארץ במהירות, בזכות ההמבורגרים האיכותיים שלה (וגם החלופות הצמחוניות), כך שמדובר במותג שביסס את עצמו ואימפריית אוכל בפוטנציה, כך שכל מי שמצטרף כעת לתוכנית כזכיין יכול ליהנות מיתרונות רבים בהמשך הדרך, כפי שקורה לכל אדם שמצליח להתברג למיזם מצליח בשלביו המוקדמים יחסית.

מה הם התנאים עבור זיכיון לאגאדיר?

לאחר ההצלחה האדירה של ההמבורגר של אגאדיר שאף זכה בתואר אחד מעשרת ההמבורגרים הטובים ביותר בעולם, החברה הקימה חברת בת בשם Burger110 שבמסגרתו היא מציעה מסלול זיכיון לאגאדיר המיועד לקהל הצעיר יותר. המקומות משלבים איכות של מסעדה ורשת מזון מהיר, הזכיין מקבל ציוד מתקדם להוזלת עלויות וקבלת ההמבורגרים האיכותיים ביותר, ומרשת תמיכה רחבה הכוללת ליווי לכל אורך הדרך, אינטגרצייה של אפליקציה ואתר אינטרנט מתקדם וכל מה שדרוש להצלחה במיזם. ניתן למצוא פרטים נוספים על הזכיינות באתר הרשמי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *